پودر فلفل سفید یکی از انواع پودر فلفل است که از دانه های رسیده فلفل سفید تولید می شود. این پودر در طعم غذاها و نوشیدنی ها بکار می رود و علاوه بر طعم برجسته، به دلیل ویژگی های آنتی باکتریال و ضد قارچی که دارد، می تواند به عنوان یک ماده حافظه غذا و همچنین ماده ای برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر فلفل سفید یکی از انواع پودر فلفل است که از دانه های رسیده فلفل سفید تولید می شود. این پودر در طعم غذاها و نوشیدنی ها بکار می رود و علاوه بر طعم برجسته، به دلیل ویژگی های آنتی باکتریال و ضد قارچی که دارد، می تواند به عنوان یک ماده حافظه غذا و همچنین ماده ای برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده شود.

قیمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



قيمت پودر فلفل سفيد به ميزان متفاوتي بستگي دارد و تحت تاثير عواملي مانند كيفيت، برند، كشور توليد كننده و همچنين نرخ تبديل ارز و ... قرار مي گيرد. به طور كلي قيمت اين محصول در بازار بين ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان متغير است.

قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت فلفل سفيد كيلويي-پودر فلفل سفيد-قيمت فلفل سفيد نكوبيده خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت فلفل سفيد كيلويي-پودر فلفل سفيد-قيمت فلفل سفيد نكوبيده با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ و قيمت فلفل سفيد كيلويي-پودر فلفل سفيد-قيمت فلفل سفيد نكوبيده كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص فلفل سفيد براي سلامت و زيبايي
فلفل سفيد يكي از محبوب ترين چاشني هاي آشپزي در دنيا است. اين چاشني به صورت عمده در كشورهاي آسيايي براي سوپ استفاده مي شود. اين گياه عطر و طعم متمايز خود را دارد كه يك مزه تند، اما متعادل را به غذاها از جمله غذاهاي ژاپني يا چيني مي دهد. فلفل سفيد كه به عنوان چاشني استفاده مي شود اساسا ميوه گياه فلفل سفيد است كه به دانه فلفل شناخته مي شود. دانه فلفل منبع هر دو فلفل سفيد و فلفل سياه است. چيزي كه بين اين دو فلفل تفاوت ايجاد مي كند، در واقع فرآيند كشت و آماده‌سازي اين دو است.
فلفل سياه زماني چيده مي شود كه دانه هاي آن رسيده باشد و سپس در مقابل آفتاب خشك مي شود. در حالي كه فلفل سفيد از دانه داخلي آن تهيه مي شود، كه پوسته آن بعد از خشك شدن كنده مي شود. هر دوي اين فلفل ها با توجه به طعم متفاوتي كه دارند، با كاربردهاي متفاوت در آشپزي استفاده مي شوند.
در عين حال، فلفل سفيد فوايد ديگر و كاربردهايي جدا از آشپزي دارد. بعضي تحقيقات تاثيرات درماني بسياري از فلفل سفيد را براي سلامتي كلي بدن نقل مي كنند. در اينجا برخي فوايد اين گياه آورده شده است.
ارزش غذايي فلفل سفيد
فلفل سفيد، فاقد سديم است بنابراين براي بيماران مبتلا به فشار خون مفيد است. در هر 100 گرم فلفل سفيد سطح كربوهيدرات 23٪ و سطح رژيم غذايي 104٪ مي باشد. هر 100 گرم از اين ماده حاوي 296 كالري است. فلفل سفيد حاوي 35٪ ويتامين C و 26٪ كلسيم است و داراي منگنز فراوان است؛ بنابراين چنانچه در سلامت نمناك اشاره شده است به متابوليسم بدن كمك مي كند. سلنيوم موجود در فلفل سفيد براي بهبود هورمونهاي جنسي مردانه و درمان ناتواني جنسي مفيد مي باشد. روي در فلفل سفيد سبب بهبود حركت اسپرم و افزايش تعداد آنها و سبب تراكم ماهيچه و رشد مو مي شود.
مواد مغذي در هر 100 گرم
20 كالري
0٫2 گرم چربي
3 ميلي گرم سديم
175 ميلي گرم پتاسيم
4٫6 گرم كربوهيدرات
0٫9 گرم پروتئين
ويتامين ها و مواد معدني
7٪ ويتامين A
0٫1% كلسيم
134٪ ويتامين C
1٪ آهن
10٪ ويتامين B-6
2٪ منيزيم
بررسي خواص و فوايد فلفل سفيد
كمك به مبارزه با سرطان:
مواد تند مانند فلفل ها به خواصشان در ارتقاي سيستم ايمني شناخته شده اند. حتي يافته غافلگير كننده تر اينكه، تحقيقات دريافته اند كه كپسايسين؛ ماده اي كه عطر و طعم تند به فلفل مي دهد، قادر به كشتن بعضي از سلول هاي سرطاني است. اين يافته ها به خصوص در درمان سرطان پروستات نشان داده شدند.
فلفل سفيد براي بهبود گوارش:
دلايل بسياري وجود دارد براي اينكه افراد از فلفل سفيد به عنوان چاشني در آشپزي هاي خود استفاده مي كنند. در كنار بهبود طعم آن در آشپزي ها، فلفل سفيد همچنين مي تواند سيستم گوارشي ما را نيز ارتقا دهد. فلفل ها اين كار را با تحريك بدن براي ترشح بيشتر اسيد كلريدريك كه براي فرآيند گوارش ضروري است، انجام مي دهند. فلفل سفيد همچنين حاوي فيبر است كه مي تواند حركت دودي گوارش و همچنين ترشح گاستريك اسيد را نيز تحريك كند، كه گوارش را بهبود مي دهد؛ حركات روده را تسهيل كرده و از بدن در مقابل مشكلات گوارشي مانند سرطان روده مراقبت مي كند.
فلفل سفيد افزايش دهنده انرژي:
فلفل سفيد نه تنها چاشني غذا را زياد مي كند بلكه توليد انرژي را در ميتوكندري سلول هايمان افزايش مي دهد. فلفل سفيد حاوي منگنز است كه يك جزء ضروري براي توليد انرژي و مبارزه با راديكال هاي آزاد مي باشد.
فلفل سفيد براي تثبيت سلامت دندان:
بعضي افراد از فلفل سفيد به عنوان درمان جايگزين براي دندان درد استفاده مي كنند كه عمدتا به منظور تسكين درد استفاده مي شود. نه تنها براي دندان درد، بلكه فلفل سفيد جهت جلوگيري از پوسيدگي دندان نيز استفاده مي شود.
فلفل سفيد براي درمان برخي مشكلات پوستي:
فلفل سفيد حاوي پيپرين است، ماده اي كه عملكردهاي بسياري دارد؛ كه مهمترين آن افزايش ظرفيت هاي مغذي مانند بتاكاروتن، كوركومين، سلنيوم، ويتامين B6 و آمينو اسيد است. پيپرين، كمتر شناخته شده اما مي تواند به درمان مشكلات پوستي مانند ويتيليگو كمك كند. ويتيليگو نوعي بيماري پوستي است كه در برخي نواحي پوستي، پوست رنگدانه هاي خود را از دست مي دهد.
فلفل سفيد براي كمك به كاهش وزن:
در پاسخ به سؤال برخي از شما كاربران از بخش سلامت نمناك اشاره مي شود كه طبق برخي تحقيقات پيپرين موجود در فلفل سفيد ماده اي مؤثر در كاهش وزن و به خصوص در كاهش چربي ها است. اين تحقيقات مي گويند كه پيپرين مي تواند شكل گيري چربي ها را مسدود كند و بنابراين چربي بدن تحت كنترل در مي آيد.
بهبود سلامتي استخوان با فلفل سفيد:
فلفل سفيد حاوي مواد معدني مانند منگنز، مس و منيزيم است. منگنز مواد معدني ضروري است كه در حفظ سلامت استخوان با دو ماده معدني ديگر نقش دارد. مس نيز مانند منگنز تاثير مشابهي دارد در حالي كه منيزيم نقش مهمي در سالم نگه داشتن مفاصل بازي مي كند.
فلفل سفيد يك تسكين دهنده درد:
همانطور كه در مطالب بالاتر گفته شد، فلفل سفيد حاوي كپسايسين است كه به صورت اعجاب انگيزي به عنوان يك ماده مسكن عمل مي كند. پس تعجبي ندارد كه بعضي از ژل ها و اسپري هاي مسكن درد ماهيچه، داراي كپسايسين باشند. گرماي توليد شده توسط كپسايسين مي تواند تنش ماهيچه را آرام و اسپاسم ماهيچه را تسهيل كند.
فلفل سفيد براي درمان آرتروز:
فلفل هاي سفيد درمان بالقوه اي براي آرتروز هستند. درمان هاي طبيعي كمي در دنيا هستند كه حاوي منيزيم و كپسايسين باشند؛ اين دو ماده به همراهي يكديگر مانند يك ضد التهاب و مسكن درد عمل مي كنند. فلفل هاي سفيد در مورد آرتروز مي توانند فوايد خود را در تسكين و جلوگيري از درد اثبات كنند.
فلفل سفيد براي درمان سردرد:
فلفل سفيد نه تنها التهاب، بلكه در درمان ديگر انواع دردها مانند سردرد نيز مؤثر است. همانطور كه همه ما ميدانيم درد يك پيام عصبي است. كپسايسين موجود در فلفل سفيد مي تواند گيرنده هاي درد ناقل هاي درد را مسدود كرده و درد ناشي از سردرد را از بين ببرد.
فلفل سفيد براي پاكسازي احتقان بيني:
غذاهاي تند و گرم مي توانند تغيير زيادي در ما ايجاد كنند زماني كه حال خوشي نداريم. حتي زماني كه ما از فلفل سفيد به عنوان يك افزودني فصلي استفاده مي كنيم. با توجه به گرمايي كه از فلفل سفيد توليد مي شود، سيستم تنفسي نيز گرم تر مي شود، در نتيجه احتقان و گرفتگي بيني از بين رفته و تنفس ما را راحت تر مي كند.
فلفل سفيد براي جلوگيري از زخم معده:
خواص آنتي اكسيداني و همچنين قدرت بهبود سيستم گوارش كپسايسين، فلفل سفيد را به يك راهكار كامل براي جلوگيري از زخم معده تبديل كرده است. زخم ها بيشتر توسط باكتري در معده و روده ها ايجاد مي شوند. مصرف فلفل سفيد مي تواند باكتري ها را از بين برده و اسيدي بودن معده را تثبيت كند و از مشكلات گوارشي ديگر ما را حفظ كند.
فلفل سفيد براي كنترل فشار خون:
براي آنهايي كه نگران فشار خون خود هستند يا اينكه چنين مشكلي دارند، اضافه كردن فلفل سفيد به رژيم غذايي آنها مي تواند به حل مشكلات كمك كند. فلاونوئيد و ويتامين هاي موجود در فلفل سفيد به فراهم آوري منابع ضروري جهت تقويت عروق خوني و گشاد كردن آنها جهت افزايش جريان خون كمك مي كند.
فلفل سفيد براي تثبيت سطح قند خون:
اضافه كردن فلفل سفيد به رژيم غذايي خود، به معناي افزايش شديد متابوليسم است. در كنار حمايت از فرايندهاي گوارشي، فلفل سفيد بدن ما را گرم مي كند كه منجر به سوختن كالري در طي فرايند متابوليسم مي شود. اين فرايند به خصوص براي افراد مبتلا به ديابت بسيار مفيد است، به ويژه در صورت تركيب آن با شنبليله و زردچوبه آثار مفيدتري خواهد داشت.
فلفل سفيد براي بهبود بينايي:
بعضي افراد از فلفل سفيد به جهت پزشكي سنتي استفاده مي كنند. مخلوط كردن آن با بادام، شكر، باديان رومي و اطريفل منجر به يك معجون مي شود، براي افرادي كه بينايي ضعيفي دارند.
درمان آب مرواريد:
كاربردهاي سنتي فلفل سفيد در مورد چشم، صرفا در اين حد نمي ماند. در حقيقت، فلفل سفيد گاهي اوقات براي درمان آب مرواريد نيز به كار برده مي شود. با تركيب فلفل سفيد و بادام با نسبت يك به پنج در كنار شكر قهوه اي و كره آب شده؛ معجوني به وجود مي آيد كه جايگزيني براي آنهايي خواهد بود كه خواستار درمان آب مرواريد هستند و مي تواند نتايج موثري داشته باشد.
مفيد براي افراد بي اشتها:
عطر و طعم تند و گرم فلفل سفيد به افزايش دهنده اشتها شناخته مي شود. علاوه بر آن، فلفل سفيد براي تسكين علائم بي اشتهايي و كم اشتهايي مناسب است. اضافه كردن فلفل سفيد به سوپ يك روش رايج در بسياري از منازل براي كودكان كم اشتها است.
فلفل سفيد براي درمان ضعف و تقويت بنيه:
با مخلوط كردن نصف قاشق چايخوري فلفل سفيد و قهوه و جوشاندن آنها در آب، تركيب به دست آمده مي تواند جايگزيني براي درمان ضعف باشد. همچنين اين يك رسم محبوب است كه تخم مرغ آب‌پز را با نمك و فلفل به عنوان صبحانه مصرف كنند كه اين كار بنيه و استقامت بيشتري را در طي روز به همراه مي آورد.
فلفل سفيد براي التيام سرفه:
آنهايي كه با سرفه هاي شديد و گلو درد تحت تاثير قرار گرفته اند بايد پودر فلفل سفيد را با كمي عسل خام مصرف كنند. تركيب اين دو خواص آنتي بيوتيك دارد و گرما توليد مي كند. بنابراين بدين وسيله سرفه و سرماخوردگي را به راحتي درمان مي كنند.
فلفل سفيد براي جلوگيري از سرطان پوست:
استفاده از پودر فلفل سياه يا سفيد بر روي پوست مي تواند از اشعه هاي ماوراي بنفش خورشيد كه باعث ايجاد سرطان پوست مي شوند، جلوگيري كند. هرچند بخش سلامت نمناك مثل هميشه خاطرنشان مي كند كه قبل از هر گونه استفاده از اين گياه بر روي پوست بايد با متخصصين مشورت كنيد چرا كه ممكن است به كار بردن آن بر روي هر نوع پوست مناسب نباشد.
فلفل سفيد براي از بين بردن چين و چروك:
با توجه به محتواي غني آنتي اكسيدان در فلفل سفيد، اين گياه يك درمان براي چين و چروك ها و لكه هايي است كه برخي از اين علائم، نشانه هاي پيري است. استفاده از فلفل در رژيم غذايي به صورت روزانه مي تواند به شما كمك كند كه براي مدت طولاني زيباتر و جوانتر به نظر برسيد.
لايه برداري:
فلفل يك لايه بردار عالي است و مي تواند به عنوان يك ماليدني براي برداشتن سلول هاي مرده از روي پوست استفاده شود. اين كاربرد به پاك كردن سموم از روي پوست براي رسيدن به يك پوست نرم و درخشنده كمك مي كند. همزمان با توجه به خواص آنتي اكسيداني فلفل، مصرف آن گردش خون و اكسيژن در پوست را افزايش مي دهد و آن را پر انرژي و جوان نشان مي دهد.
زدودن موهاي زائد:
موهاي زائد بر روي پوست مي توانند به طور دائم با استفاده از فلفل سفيد و كافور از بين بروند. اين دو ماده را با روغن بادام مخلوط كنيد و اجازه دهيد كه اين تركيب به مدت 10 تا 15 دقيقه بر روي پوست بماند. هرچند قبل از به كار بردن اين تركيب بر روي پوست مقدار كمي از آن را بر روي نقطه كوچكي از پوست امتحان كنيد تا ببينيد كه مناسب پوست شما هست يا خير. از اين تركيب بر روي نقاط حساس مانند زير بغل و ناحيه تناسلي استفاده نكنيد.
فلفل سفيد براي درمان شوره سر:
فلفل هاي سفيد و سياه به عنوان موادي ملاحظه مي شوند كه مي توانند براي درمان شوره سر استفاده شوند. فلفل سفيد را با كشك مخلوط كرده و آن را بر پوست سر بگذاريد. بعد از نيم ساعت سر خود را با آب بشوييد. به كار بردن اين تركيب به صورت اعجاز آميزي شوره را از سر دفع مي كند. اين تركيب را بيش از نيم ساعت بر روي سر نگذاريد زيرا ممكن است باعث سوختگي پوست شود.
احيا كننده مو:
فلفل سفيد در تركيب با دانه هاي ليمو به عنوان احيا كننده مو استفاده مي شود. اين تركيب را به مدت 10 تا 15 دقيقه بر روي موهاي خود بماليد. موهاي خود را شسته و آنها را درخشان، شفاف و نرم كنيد.
فلفل سفيد و سلامت قلب:
فلفل سفيد مي تواند باعث تعريق زياد يك شخص شود، بنابراين مي تواند مايعات زيادي را از بدن دفع كند. وجود زياد مايعات در بدن به خصوص در اطراف قلب، مي تواند باعث سوزش قلب شده و عملكرد قلب را تحت تاثير قرار دهد. از طرفي مي تواند باعث اجتماع آب در بدن شود كه با توجه به فشاري كه به شش ها وارد مي كند، باعث ايجاد مشكل در تنفس مي شود. علاوه بر آن مايعات بسيار زياد در بدن مي تواند با مصرف فلفل سفيد، كاهش پيدا كند.
فلفل سفيد عملكرد مغز را بهبود مي بخشد:
فلفل سفيد سبب بهبود عملكرد مغز شده و از فساد سلولهاي مغزي جلوگيري مي كند. فلفل سفيد يك ضد افسردگي طبيعي بوده و بر رفتار فرد تاثير فراوان دارد.
نحوه استفاده از فلفل سفيد در رژيم غذايي:
براي خوشمزه شدن غذاها و داشتن عطري دل‌انگيز اين ادويه را به غذاي خود اضافه كنيد. فلفل سفيد را مي توان به عنوان يك طعم دهنده به سالاد، ساندويچ ها، گوجه فرنگي اضافه كرد و به تخم مرغ و انواع گوناگون پنير اضافه كنيد.
براي تزيين سس سفيد و پوره سيب زميني مي توان از فلفل سفيد استفاده نمود.
فلفل سفيد را با بادام به نسبت يك به پنج و شكر قهوه اي مخلوط و كمي كره آب شده به آن اضافه كنيد. اين مخلوط براي سلامتي بسيار مفيد است.
براي از بين بردن موهاي زائد، فلفل سفيد را با روغن بادام و كافور مخلوط كنيد.
براي جلوگيري از زخم معده مصرف فلفل سفيد به همراه سالاد قبل از غذا، مفيد است و موجب جلوگيري از تشكيل باكتري در معده و توليد گاز در بدن مي شود.
استفاده از فلفل سفيد در آشپزي چيني و در سوپ هاي معطر ويتنامي و خوراك گوشت خوك و در تهيه بسياري از خوراك هاي سوئدي رايج است.
تفاوت فلفل سفيد و سياه
1- فلفل سياه و سفيد هر دو ميوه هاي گياه Piper Nigrum هستند اما در نحوه ي پردازش با هم متفاوت هستند. فلفل سياه وقتي به دست مي آيد كه دانه هاي رسيده در زير نور خورشيد خشك شوند. فلفل سفيد زماني به دست مي آيد كه دانه هاي رسيده پس از رسيدن در آب خيس بخورند و پوست آنها جدا شود.
2. فلفل سياه عطر، طعم و بوي قوي تري نسبت به فلفل سفيد دارد.
3. مقدار چربي فلفل سياه نسبت به فلفل سفيد بيشتر است.
4. فلفل سياه خوش طعم تر است و كاربرد بيشتري در آشپزي دارد.
5. فلفل سفيد نسبت به فلفل سياه ارزش دارويي بيشتري دارد.
6. فلفل سياه واكنش هاي آلرژيك در افراد ايجاد مي كند.
7. فلفل سياه طول عمر بيشتري در مقايسه با فلفل سفيد دارد و مدت طولاني ترين نگهداري مي شود.
موارد استفاده از فلفل سفيد:
از فلفل سفيد براي بهبود طعم و مزه غذاها استفاده مي كنند.
براي زيبايي و سفره آرايي، از فلفل سفيد استفاده مي شود.
در غذاهاي سبك و سس ها از فلفل سفيد مي توان استفاده كرد.
در خوراك هاي چيني و ويتنامي از فلفل سفيد استفاده مي شود.
از فلفل سفيد مي توان در سوپ ها، تاس كباب ها و آبگوشت ها براي ايجاد يك مزه فلفلي بي نظير استفاده كرد.
از فلفل سفيد مي توان استفاده دارويي نمود تا هضم را بهبود بخشد، از نفخ جلوگيري كرده و به سلامت عمومي بدن كمك مي نمايد.
از اين فلفل، براي اهداف زيبايي پوست و مو استفاده مي كنند.
اثرات جانبي و آلرژي به فلفل
اگر فلفل سفيد به درستي جويده نشود و وارد ريه ها شود، مي تواند باعث مرگ شود.
مصرف فلفل سفيد ممكن است سبب سوزش در دهان گردد.
در صورت استفاده مستقيم، موجب خارش و سوزش در پوست مي شود.
مصرف فلفل سفيد در فصل گرم، موجب ناراحتي هاي گوارشي مي شود.
طريقه نگهداري از فلفل
فلفل سفيد به صورت خشك و خرد شده و تازه وجود دارد.
دانه هاي فلفل را در مكاني تاريك و خنك نگهداري كنيد؛ اما فلفل تازه را در يخچال نگه داريد.
قيمت ﭘﻮﺩﺭ ﻓﻠﻔﻞ ﺳﻔﻴﺪ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت فلفل سفيد كيلويي-پودر فلفل سفيد-قيمت فلفل سفيد نكوبيده مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 403 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586170

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .